VEELGESTELDE VRAGEN


Over de Yummy app


iPhone: Ga naar de Apple Store en download de app. Android: Ga naar de Google Play Store en download de app.
 
Met de YUMMY app wordt lunchen nóg leuker en lekkerder. Bekijk makkelijk het menu, geef je eetvoorkeuren aan, ontdek informatie over onze producten, blijf op de hoogte en mis geen enkele actie. Scan en betaal je lunch gemakkelijk met je telefoon en spaar tegelijkertijd digitaal voor exclusieve deals. Door jouw feedback, wensen en behoeften aan te geven heb je inspraak op het menu. Benieuwd? Download de YUMMY app en ontdek alle voordelen!

Stap 1: Download of open de YUMMY app op je mobiel
Stap 2: Doorloop de stappen om je aan te melden en geef je voorkeuren aan in je profiel
Stap 3: Selecteer het dichtstbijzijnde restaurant bij jou in de buurt
Stap 4: Kies je gerecht(en) in het restaurant en scan de productkaartjes
Stap 5: Betaal via iDEAL in de YUMMY app
Stap 6: Geniet samen met je collega’s van de heerlijke lunch
Stap 7: Beoordeel de gerechten die jij gegeten hebt en geef je favoriet(en) aan
 

Account


Na het downloaden van de app kom je eerst in het welkomstscherm. Daarna doorloop je de stappen voor het aanmaken van je profiel. Hiervoor heb je een geldig e-mailadres nodig. Verkeerd e-mailadres ingevoerd? Mail dan naar info@yummy-app.nl. Stel een zelfgekozen wachtwoord in en de app is klaar voor gebruik. Kies een locatie en je bent klaar om te lunchen!
Rechtsonder (iOs) of via de drie streepjes linksboven (Android) in de app kan je jouw profiel aanmaken. Vul je volledige profiel in om jouw wensen en behoeften kenbaar te maken.
Om je profiel compleet te maken ga je via de app naar “profiel”. Vervolgens klik je op “Persoonlijke gegevens wijzigen” en "Volledig profiel". Je kunt nu je profiel aanpassen zoals: geboortedatum en je voorkeuren aangeven. Ook kun je hier een profielfoto toevoegen.
Ja, het aanmaken van een persoonlijk account door middel van een e-mailadres en een persoonlijk wachtwoord is nodig zodat je kunt profiteren van alle voordelen van YUMMY. Met een persoonlijk account zorg je ervoor dat jouw voorkeuren in de app bewaard blijven, zelfs als je bijvoorbeeld per ongeluk de app van je smartphone verwijdert of wanneer je je smartphone verliest. Zodra je de app op een andere smartphone installeert en opnieuw inlogt met je account, heb je weer toegang tot jouw account. Hetzelfde geldt voor je gespaarde punten.
De YUMMY app is zowel in het Nederlands als in het Engels beschikbaar. De taal wordt bepaald op basis van de taalinstellingen van je telefoon. Wanneer de telefoon in het Nederlands is ingesteld, zal de app ook in het Nederlands worden weergegeven. Wanneer de telefoon in het Engels is ingesteld, zal de app in het Engels worden weergegeven.
Je gegevens kan je wissen door naar je profiel te gaan. Klik daar op ‘Uitloggen of wachtwoord wijzigen’. Dit nieuwe scherm toont onderaan ‘Account verwijderen’. Hiermee zijn alle gegevens gewist en kan de app van je telefoon worden verwijderd.

Functies


Je kunt de locatie ontgrendelen via een pincode. Vraag de code aan een van onze medewerkers. Na het intoesten van de pincode wordt de locatie toegevoegd aan je favorieten en is het menu zichtbaar.
Je kunt direct in de YUMMY app betalen via iDEAL.
Het kan zijn dat de app van jouw bank niet automatisch opent wanneer je wilt betalen. Kijk voor iPhones op de website van Apple en voor andere toestellen op de website van Android hoe je dit kunt oplossen.
Na het installeren van de YUMMY app en het ontgrendelen van je locatie kun je gaan scannen met je telefoon. Dit werkt door middel van NFC-chips. Deze zitten in de elektronische productkaartjes in het bedrijfsrestaurant. Je mobiele telefoon kan deze NFC-chips herkennen. Lukt dit niet? Check dan hier of jouw telefoon wel NFC heeft.
Het kan zijn dat de NFC-functie op je mobiele telefoon uitstaat. De app zal in dat geval vragen of je akkoord gaat met het activeren van NFC. Maar mocht dit onverhoopt toch uitstaan, dan kun je het volgende controleren. Net zoals bij Bluetooth en WIFI moet NFC wel aanstaan. In de instellingen van je telefoon kun je zien of NFC aanstaat. Bij Android staat dit bij "verbindingen" en bij iOS staat dit standaard aan. Om gebruik te maken van NFC bij iOS dien je op het NFC icoon te drukken. Vervolgens komt er een scherm naar boven die aangeeft dat je telefoon gereed is om te tappen. Lukt het niet? Vraag één van onze medewerkers om hulp.

Scannen & betalen


Tijdens het winkelen: Als je nog aan het scannen bent, staan je geselecteerde producten in je winkelmandje. Als je producten wilt toevoegen: scan het elektronische productkaartje opnieuw of gebruik de + achter het product. Om producten te verwijderen gebruik je het – teken achter het product. Kom je er niet uit? Vraag dan om hulp bij één van onze medewerkers. Controleer voordat je gaat afrekenen altijd goed de inhoud van je winkelmandje en de productaantallen. Zodra je hebt afgerekend vind je de aankoop terug bij "aankopen". Heb je het idee dat jouw bonnetje niet klopt? Vraag dan om hulp bij één van onze medewerkers. 
Via iDEAL in de YUMMY app; zodra je al jouw gekozen producten hebt gescand, kies je voor de optie "betalen met iDEAL". 

Je vindt je transacties terug bij "aankopen" in de app. 
Vraag dan hulp aan één van onze medewerkers.
Check voor de zekerheid eerst je aankopen in de app. Je vindt ze terug bij "aankopen". Heb je het idee dat je lijstje met aankopen niet klopt? Vraag dan hulp aan één van onze medewerkers. 

Als je account is geblokkeerd wegens een betalingsachterstand, hoef je je geen zorgen te maken. Zodra de betaling is voldaan, wordt je app binnen een minuut gedeblokkeerd. Zorg ervoor dat je betaling voltooid is om weer toegang te krijgen tot al je favoriete YUMMY functies.

Vraag dan hulp aan één van onze medewerkers in het restaurant. 
VEELGESTELDE VRAGEN